Imbunatatirea serviciilor in asigurari poate duce la sustinerea pietei de asigurari romanesti

Daca asiguratorii vor practica cu totii preturi tehnice care sa reflecte riscul, protectia prin reasigurare si calitatea serviciilor oferite, atunci piata asigurarilor se va redresa, conform Adrian Marin, CEO-ul Generali Romania.

"Clientul roman poate fi educat in spiritul asigurarii numai daca noi, asiguratorii, ii vom garanta siguranta de care are nevoie. Aceasta nu o putem face decat onorandu-ne cu totii obligatiile asumate in fata lor", a declarat acesta.

Adrian Marin si-a manifestat parerea vis a vis de solutiile de care piata asigurarilor are nevoie pentru a-si depasi problemele, sustinand ca, acum mai mult ca oricand, aceasta piata trebuie sa fie dominata de respect, incredere si sa implice un cadru legislativ care sa sustina un business sanatos pe termen lung.

"Sper ca entitatile specializate (si responsabile) din piata (UNSAR, UNSICAR, FPVS, AAR, APPA etc.) sa gaseasca modalitatea eficienta de colaborare pe obiectivele comune si unitare. Un exemplu concret poate fi dat si de recenta Conferinta Nationala de Asigurari Auto, in urma careia ar trebui sa vedem o reglementare a situatiei prezentate privind vatamarile corporale, materializata intr-un proiect de act normativ", a semnalat liderul GENERALI Romania.

Tot Adrian Marin mai sustine ca "mai avem mult de lucru in a crea cadrul organizat si legal care sa ne permita sa avem acces transparent la date, in scopul realizarii unor evaluari si proiectii, tinand cont de factorii economici determinanti. Ceea ce vreau sa spun este ca avem nevoie de acces transparent la datele Politiei, de baze de date comune privind daunele si fraudele, rau-platnicii etc." 

Piata asigurarilor da in schimb semnale pozitive pentru brokeri. In 2012 au fost intermediate prime de asigurari in valoare de 3,6 miliarde de lei, in crestere cu 15% fata de 2011. Si veniturile din activitati de brokeraj au crescut cu 17% fata de anul precedent, ajungand la 708 milioane de lei.

Bogdan Andriescu, presedintele Uniunii Nationale a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari (UNSICAR) sustine ca brokerii trebuie sa urmeze trei mari principii, respectiv sa se concentreze pe client, sa furnizeze perspective pe termen lung sis a isi dezvolte spiritul inovativ.

“Rolul nostru ca brokeri este sa oferim cele mai bune servicii. Din pacate, clientul apreciaza acum doar pretul scazut. Cred ca strategiile de dezvoltare ale brokerilor si asiguratorilor trebuie sa transfere aceasta apreciere spre calitatea serviciilor. Strategiile axate pe prêt si-au demonstrat pana acum capacitatea de a genera efecte negative asupra pietei de asigurari”, a declarat acesta.

Nu ai timp sa completezi?

Lasa-ne telefonul sau email-ul si te contactam noi in maxim 2 ore*

 

Email:

 

Telefon:

 

* In intervalul orar 09:00-16:00, in zilele lucratoare

Iti expira RCA-ul? Spune cand...

Si te anuntam noi care este cel mai bun pret RCA.

 

Data:

 

Email:

 

Telefon:

 
 

PENTRU ALTE ASIGURARI

- CASCO

- locuinte persoane fizice

- bunuri si cladiri persoane juridice

- medicale de calatorie

SUNA ACUM!

0248/250.084

 
 
 
Agentii RCA

Plata RCA pe Google+