Banci care starnesc interes in mediul online

In urma unei analize realizate cu ajutorul ZURF , prin intermediul unui instrument detinut de EXACT Cercetare & Consultanta , ce monitorizeaza conversatiile din mediul online in timp real, a rezultat ca BCR este brandul care a generat cele mai multe conversatii in mediul online. Analiza a fost efectuata in intervalul 26 februarie – 11 martie 2014, iar numarul conversatiilor legate de BCR a fost de 507. Pozitia a doua a fost ocupata de catre Banca Transilvania care a inregistrat un numar de 306 mentiuni, in timp ce pe locul al treilea s-a clasat CEC Bank cu un numar de 256 de discutii.

 

Pe ultima pozitie a clasamentului s-a situat Alpha Bank , cu doar 18 mentiuni inregistrate in intervalul amintit.

 

Temele care au generat cel mai mare “buzz” in cazul BCR sunt legate de anuntul obtinerii unui profit de 600 milioane lei la sfarsitul anului 2013 si de raportul bancii in discutie referitor la impactul situatiei economice din Ucraina asupra Romaniei.  O alta tema dezbatuta a fost cea legata de indisponibilitatea platformei de internet banking in data de 27 februarie .

 

Principala platforma de comunicare utilizata de catre cei “intervievati” a fost Facebook, aici inregistrandu-se aproximativ o treime din totalul conversatiilor.  Un lucru important de mentionat este ca 88% dintre discutii se refera la actiuni intreprinse de brand si 54% dintre conversatii apartin uitilizatorilor de sex masculin.   

 

Interesul utilizatorilor de internet pentru Banca Transilvania a fost legat de Campania de marketing “Castiga un IPhone 5S Gold” . Cei care au dorit sa participle la concurs si-au deschis cont pe site-ul bancii , beneficiind astfel de simulari de credite  si depozite, aplicatii online si produse bancare favorite.   O a doua tema de discutie a fost legata de atacurile de phishing ce vizeaza clientii ce utilizeaza internet banking . 

 

In cazul Bancii Transilvania , site-urile de stiri au reprezentat principala platforma de comunicare, userii de sex masculin reprezentand 60% din totalul acestora.

 

De asemenea procentul userilor de sex masculin depaseste cifra de 70% in cazul celor care comenteaza cu privire la actiunile CEC Bank.  Stirea care a generat discutii intense  (94%) in perioada monitorizata a fost cea referitoare la imprumutul in valoare de 60 milioane de lei acordat de catre CEC Bank Consiliului Judetean Timis .  Si in cazul CEC Bank principala platforma de comunicare au fost site-urile de stiri.

 

Analiza demonstreaza ca mediul online este folosit relativ des mai ales de catre utilizatorii de sex masculin, pentru a discuta teme legate de industria bancara.   

 

Exact Cercetare si Consultanta este o agentie full- service, activa pe piata din anul 2008 si este  parte a BBDO Group. 

Nu ai timp sa completezi?

Lasa-ne telefonul sau email-ul si te contactam noi in maxim 2 ore*

 

Email:

 

Telefon:

 

* In intervalul orar 09:00-16:00, in zilele lucratoare

Iti expira RCA-ul? Spune cand...

Si te anuntam noi care este cel mai bun pret RCA.

 

Data:

 

Email:

 

Telefon:

 
 

PENTRU ALTE ASIGURARI

- CASCO

- locuinte persoane fizice

- bunuri si cladiri persoane juridice

- medicale de calatorie

SUNA ACUM!

0248/250.084

 
 
 
Agentii RCA

Plata RCA pe Google+